Nu, zřejmě sem něco málo přispěji. Heleďte, lidičky. Řeknu vám to z pohledu třetího, a to z pohledu developera. Mythia jako taková NIKDY nebyla připravena pro to, aby splnila motto "Všechno je možné". Proč?
Podívejte se na svět. Naprosto přeplácanej (což není ničí chyba, aby bylo jasno) a už trochu k smíchu. Hráči hrají buď sexy osmnáctky, nebo sexy imba OP dvacátníky v plátech. A nedej bože, imba OP dvacátníka v rouchu mága. Mythia již má prošlou dobu trvanlivosti, umírá, protože již zde není co dělat. A proč se tak stalo?
Jednoduché. I přes motto "Všechno je možné" musí existovat soubor jistých pravidel. Tak jako osmnáctiletý mág nemůže zničit draka lusknutím prstu, tak by neměl warr v plátovce uběhnout maraton a ještě to vyběhávat v přístavu. Mythia tato pravidla neměla utřízena. Následkem toho vznikl chaos, bordel, binec a pokud mohu říci, klesla RP úroveň o poměrně velkou čáru dolů. Jak dlouho běží server? Pár měsíců, a třeba například z jednoho nejmenovaného elfa zde je už kombinace dost nabušeného mága a Ezia (tohle mám jen z doslechu, tak nemohu soudit).
Radil bych vám, okouknout si RP úroveň lidí zde, a porovnat ji s lidmi například z Nostalgie. Já to udělal, a rozdíl je více než hmatatelný. Bohužel, tak se mi zdá že už zde ani nejsou ty světlé vyjímky.
Další věcí jsou profese. Pakliže by se k profkovému systému správně přistoupilo, mohl on samotný podněcovat hráčské RP co možná nejvíce. Bohužel, profese při startu serveru spuštěny nebyly a nejsou dodnes, což zajisté taktéž není chyba současného týmu, kterýžto má jistě spoustu školy a dalších povinností. Jenže, troufnu si prozradit že profkový systém připravován Demonicem jsem si pročetl a stále jeho popis vlastním. Je to možná jen můj názor, ale nevidím v něm nic, co by podněcovalo hráčské RP dostatečně. Zde alespoň vím, kde je zakopán pes. Demonic tvořil profkový systém pro Mirkwood, kterýžto měl být více nakloněn PvP soubojům, kdežto Mythia je nakloněna více RP variantě.
Dále zde máme lore. Co se toho týče, je sepsáno až žalostně. Tím nic proti Agrexovi, myšlenka je velice pěkná. Ale lore samo o sobě je málo rozvinuto a není hodno toho, aby bylo vpuštěno do ostrého provozu a hráči se dle něj řídili. Velká část lore je popisována pouze zevrubně a obecně, což RP situace občas dokáže velice nepěkně ztížit.
Nu, a jak si myslím, že se dá Mythia zachránit? Mythia se dá zachránit jen tím, že nějaký schopný developer a jeho milí pomocníčci vezmou cleý patch, udělají novou lokaci, nové lore a nové mechanismy, určené především pro RP. Troufnu si tvrdit že práce odvedená na Myth mnou, athertem i Ravenem byla neuvěřitelná slátanina. Dalo se to udělat mnohem, mnohem lépe.
Na závěr chci dodat že hráči zde i přes to všechno dostávají věci příliš rychle. Ano, všechno je možné. Ale vždy za rozumnou cenu. Už to tady vypadá s prominutím, jako nějaké funko.
Podívejte se na svět. Naprosto přeplácanej (což není ničí chyba, aby bylo jasno) a už trochu k smíchu. Hráči hrají buď sexy osmnáctky, nebo sexy imba OP dvacátníky v plátech. A nedej bože, imba OP dvacátníka v rouchu mága. Mythia již má prošlou dobu trvanlivosti, umírá, protože již zde není co dělat. A proč se tak stalo?
Jednoduché. I přes motto "Všechno je možné" musí existovat soubor jistých pravidel. Tak jako osmnáctiletý mág nemůže zničit draka lusknutím prstu, tak by neměl warr v plátovce uběhnout maraton a ještě to vyběhávat v přístavu. Mythia tato pravidla neměla utřízena. Následkem toho vznikl chaos, bordel, binec a pokud mohu říci, klesla RP úroveň o poměrně velkou čáru dolů. Jak dlouho běží server? Pár měsíců, a třeba například z jednoho nejmenovaného elfa zde je už kombinace dost nabušeného mága a Ezia (tohle mám jen z doslechu, tak nemohu soudit).
Radil bych vám, okouknout si RP úroveň lidí zde, a porovnat ji s lidmi například z Nostalgie. Já to udělal, a rozdíl je více než hmatatelný. Bohužel, tak se mi zdá že už zde ani nejsou ty světlé vyjímky.
Další věcí jsou profese. Pakliže by se k profkovému systému správně přistoupilo, mohl on samotný podněcovat hráčské RP co možná nejvíce. Bohužel, profese při startu serveru spuštěny nebyly a nejsou dodnes, což zajisté taktéž není chyba současného týmu, kterýžto má jistě spoustu školy a dalších povinností. Jenže, troufnu si prozradit že profkový systém připravován Demonicem jsem si pročetl a stále jeho popis vlastním. Je to možná jen můj názor, ale nevidím v něm nic, co by podněcovalo hráčské RP dostatečně. Zde alespoň vím, kde je zakopán pes. Demonic tvořil profkový systém pro Mirkwood, kterýžto měl být více nakloněn PvP soubojům, kdežto Mythia je nakloněna více RP variantě.
Dále zde máme lore. Co se toho týče, je sepsáno až žalostně. Tím nic proti Agrexovi, myšlenka je velice pěkná. Ale lore samo o sobě je málo rozvinuto a není hodno toho, aby bylo vpuštěno do ostrého provozu a hráči se dle něj řídili. Velká část lore je popisována pouze zevrubně a obecně, což RP situace občas dokáže velice nepěkně ztížit.
Nu, a jak si myslím, že se dá Mythia zachránit? Mythia se dá zachránit jen tím, že nějaký schopný developer a jeho milí pomocníčci vezmou cleý patch, udělají novou lokaci, nové lore a nové mechanismy, určené především pro RP. Troufnu si tvrdit že práce odvedená na Myth mnou, athertem i Ravenem byla neuvěřitelná slátanina. Dalo se to udělat mnohem, mnohem lépe.
Na závěr chci dodat že hráči zde i přes to všechno dostávají věci příliš rychle. Ano, všechno je možné. Ale vždy za rozumnou cenu. Už to tady vypadá s prominutím, jako nějaké funko.